Antworten

Achtung: In diesem Thema wurde seit 120 Tagen nichts mehr geschrieben.
Sollten Sie Ihrer Antwort nicht sicher sein, starten Sie ein neues Thema.
Name:
E-Mail:
Betreff:
Symbol:

Nur Registierte Nutzer können Dateien anhängen.
Verifizierung:
Geben Sie die Buchstaben aus dem Bild ein
Buchstaben anhören / Neues Bild laden

Geben Sie die Buchstaben aus dem Bild ein:

Shortcuts: mit Alt+S Beitrag schreiben oder Alt+P für Vorschau


Zusammenfassung

Autor: Martin Jäger
« am: 27.07.2018 11:50:27 »

Hi Nilufar,
you are right. This is the default behavior of the system.

Best regards,
Martin
Autor: Nilufar
« am: 19.07.2018 15:58:39 »

So it's default behavior of system ?
Autor: Martin Jäger
« am: 10.07.2018 14:25:11 »

Hi Nilufar,

the age of an successfully closed ticket is still growing in age because the age refers to the date of creation not the date of closing.


best regards,

Martin
Autor: Nilufar
« am: 18.06.2018 11:36:27 »

Hi there!

I use kixdesk service management system for 6 months till now, and tickets which are closed successfully long ago still growing in age, why it's not stop counting the age of the ticket when the ticket already closed?
Thanks in advance.