Antworten

Achtung: In diesem Thema wurde seit 120 Tagen nichts mehr geschrieben.
Sollten Sie Ihrer Antwort nicht sicher sein, starten Sie ein neues Thema.
Name:
E-Mail:
Betreff:
Symbol:

Nur Registierte Nutzer können Dateien anhängen.
Verifizierung:

Shortcuts: mit Alt+S Beitrag schreiben oder Alt+P für Vorschau


Zusammenfassung

Autor: Tino Voigt
« am: 13.12.2017 14:58:38 »

Hello Nilufar,


You can delete these tickets by using the generic agent.
Move all tickets which should delete in a queue, e.g. Junk.
 
Open the generic agent menu in the admin area and create a new job.
Open the „Select Tickets“ area and choose the queue which contains the tickets you want to delete.


In the area „Execute Ticket Commands“ you can choose „yes“ at the point „Delete tickets".
After youre saved the changes you can Run the task.


Bye, Tino Voigt
Autor: Nilufar
« am: 07.12.2017 06:54:05 »

Hi. For testing reasons i created a lot of tickets in system, now i was to delete all of them so they won't show up anymore. Please tell me how can i achieve it? Thank you